tag:blogger.com,1999:blog-6925485204348669576.post4789371857259743724..comments2021-07-09T07:59:48.093+03:00Comments on ideas words facts: Buyologia - salveaza compania! dar nu si portofelul!Razvan Tudorhttp://www.blogger.com/profile/18096301032392631551noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-6925485204348669576.post-26563299001883576222009-01-16T12:12:00.000+02:002009-01-16T12:12:00.000+02:00Stii, exista si aici o teorie destul de desteapta....Stii, exista si aici o teorie destul de desteapta. Este o diferenta intre nevoile pe care crezi ca le ai si nevoile reale. De exemplu, un angajat crede ca are nevoie de un salariu mai mare pentru a se putea desfata, dar firma ii analizeaza nevoile si ii ofera un salariu putin mai mic si un pachet atractiv de asigurari de sanatate. In acest caz firma nu are un interes ascuns, intrucat plateste aceiasi bani (mai putin asigurarile la stat, dar diferenta este infima). Este un caz cu totul diferit, dar ca o intepatura pentru specialistii de marketing: oare de ce cred ei ca sunt specialisti si in nevoile mele? :DIrinahttps://www.blogger.com/profile/15706355664592340888noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6925485204348669576.post-39819447986988014532009-01-16T08:56:00.000+02:002009-01-16T08:56:00.000+02:00Nu stiu in aceasta situatie ce branduri sunt cumpa...Nu stiu in aceasta situatie ce branduri sunt cumparate dar cerd ca o problema este faptul ca te umpli de branduri de care nu ai nevoie. Un intelept din Grecia antica cand mergea la piata(nu mai stiu exact cine) spunea Doamne cat de multe lucruri de care nu am nevoie exista!<BR/>Ce zici?Razvan Tudorhttps://www.blogger.com/profile/18096301032392631551noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6925485204348669576.post-53193565714163694982009-01-16T00:40:00.000+02:002009-01-16T00:40:00.000+02:00Aceasta psihologie a cumparaturilor se bazeaza mul...Aceasta psihologie a cumparaturilor se bazeaza mult si pe tehnicile de merchandising. Probabil ca aceste cumparaturi suplimentare se afla in zona importanta de la nivelul ochilor (central and multi facings for best-sellers). Se intampla oare si la brandurile mai putin cunoscute?...Irinahttps://www.blogger.com/profile/15706355664592340888noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6925485204348669576.post-57571856106863646582009-01-16T00:38:00.000+02:002009-01-16T00:38:00.000+02:00Aceasta psihologie a cumparaturilor se bazeaza in ...Aceasta psihologie a cumparaturilor se bazeaza in principal pe tehnicile de merchandising. Probabil ca aceste cumparaturi suplimentare sunt facute din zona importanta de la nivelul ochilor (central and multi facings for best-sellers)... Sunt cumparate si branduri mai putin cunoscute?Irinahttps://www.blogger.com/profile/15706355664592340888noreply@blogger.com