21 august 2012

what makes you a Storyteller?

Dupa ce am descoperit ca procrastinarea nu ajuta si poate fi combatuta, am hotarat, in ceea ce mapriveste, ca disciplina scrierii regulate pe blog poate face minuni. Asa cum de altfel s-a intamplat si acum 4 ani cand am inceput. Dar am uitat curand si am fost mai impresionat de faptul ca, daca amesteci problemele personale cu cele "ideale", sfarsesti prin a descoperi ca puterea cuvantului scris e aproape la fel de mare ca si cea a gandului. (pe scurt si abrupt: gura bate c***l!)

Acestea fiind spuse, imi propun sa reincep sa public cu regularitate despre subiecte care ma preocupa, imi arata lumea intr-un fel in care nu o vedeam pana atunci si mai mult decat atat ma ajuta sa inteleg ceva ce anterior ignoram sau etichetam cu superficialitate. Cum? Cuvant cu cuvant si bineinteles cum altfel decat intreband? :)

Altfel cum sa pot sa spun despre mine ca sunt povestitor daca doar le spun si nu le scriu?

Pe curand deci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu