Pentru oamenii de marketing si de vanzari care nu au apucat sa o rasfoiasca as spune ca au pierdut o sansa de a vedea cum zvonerii si raspandacii entuziasti pot lucra pentru business ul tau si despre cum businessul poate creste daca ai parte de atentia necesara in piata. Mai mult ai parte de ea, dar stii sa ti-o menti la acelasi nivel?
Interesant si instrumentul de lucru propus: panoul cu cele 6 butoane ale rumorii entuziaste, destul de bine verificat in experienta persoanala a autorului si in cateva exemple binecunoscute international. cele sase butoane ar fi:
*tabuuri
*neobisnuitul
*scandalosul
*ilarul
*remarcabilul
*secretul
Interesant si modul in care Hughes propune sa faci marketing fara buget, sau unde poti aloca bugetul eficient si nu foarte mare. Asta ar suna foarte bine in vreme de criza, insa nu stiu ce s-ar intampla daca toata lumea ar conta pe aceasta solutie. Probabil vremea brandurilor universale ar cunoaste o noua era :)
Sunt si putin sceptic fata de succesul demersului de consultanta pe care tot autorul il propune pe propriul site dar avand in vedere alternativa existenta bugete foarte mari, intreprinzatorilor mici si mijloci nu le ramane decat sa incerce.
Si cum la moda sunt mostrele uitati aici si capitolul 13 din cartea cu acelasi nume. Lectura placuta!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu