In 2009 majoritatea companiilor care au investit in marketing si publicitate au avut obiective direct legate de cresterea vanzarilor. Marketerii, oamenii de vanzari si managementul au devenit mai pragmatici si focusati pe rezultate.
La PlayTheBalls am derulat numeroase proiecte si campanii online centrate pe obiective concrete de vanzari. Internetul ofera avantajul targetarii, relevantei, optimizarii si a masurarii exacte, in timp real.
Am adunat experienta si studiile de caz intr-un workshop dedicat companiilor interesate de tactici de marketing care pot creste vanzarile. Cifrele recente de la SNA arata ca 3.7 milioane de romani sunt onlinedoar in mediul urban. Multe dintre deciziile de cumparare se iau exclusiv online, iar cifrele obtinute din vanzari directe pe Internet cresc foarte repede. Companiile vor trebui sa tina pasul cu aceste modificari in comportamentul consumatorilor sau sa cedeze o cota de piata in favoarea concurentilor care au o strategie online coerenta.
Lansam Marketing for Sales, un workshop centrat pe marketing online si procese operationale. Editia actuala, din 22 septembrie este adresata doar companiilor din domeniul serviciilor pentru a creste relevanta informatiilor si solutiilor prezentate.
Audienta cursului:
Beneficii pentru tine:
· Primesti soluţii concrete pentru cresterea vanzarilor
· Obtii informatii actuale la probleme actuale
· Afli cum poti integra marketingul online in strategia ta
· Parcurgi studii de caz actualizate
· Obtii bonus 2 ghiduri despre marketing si vanzari
· Interactionezi cu vorbitorii si participantii
· Primesti instrumente de lucru performante
· Iti oferim suportul de prezentare al workshopului
Vorbitori sunt: Ciprian Gavriliu - managing director PlayTheBalls, Razvan Tudor – Ollin Proiect si Mihnea Pretorian – Marketing Manager Allianz Direct.
Ocupă-ţi un loc acum la eveniment!
Te aşteptăm.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu