6 februarie 2009

de ce nu am sa mai fiu turist in Romania...?

pentru ca:

1. la intrare in hotel la receptie furnizezi date pentru politia locala. inca nu se cer amprentele, urmeaza...

2. daca rezervi trei camere pentru trei persoane si te intorci in camera seara alaturi de cineva care sta in hotel intr-o alta camera, esti intrebat tendentios la receptie, si domnisoara cine-i: vizitatoare? ca vad ca aveti camera single? semn ca e mare concurenta pe piata frumusetilor locale.

3. te cazezi la un hotel aproape gol si primesti o camera pe colt la ultimul etaj, neincalzita si cu neoanele unei reclame luminand in geamul tau  neobosite peste noaptea in care tu speri sa dormi si sa te odihnesti.

4. faci rezervarea intreband: aveti internet? si ti se raspunde da si ca e gratuit. dar in camera ta bineinteles nu functioneaza.

5. si mai ales pentru ca dupa palmierii adusi pe litoral si apele termale scoase din parcarile peste dambovita am ramas fata de noi insine si ceilalti la fel de neprietenosi si de lupi. 

si daca nu ma credeti, incercati hotelul sarmis din deva. 

si daca dupa toate astea mai vrei sa si platesti, pot doar sa spun ca te prostesti.

Un comentariu:

  1. Cu 3 si 4 sunt si eu patit destul de des. Cel mai enervant pentru mine este punctul 4. Greu pentru receptioneri sa-i intrebi la telefon despre internet, daca-i wireless, etc. Nu am prins nici un hotel in Romania care sa ofere net wireless free. Mereu am dat peste HotSpot de la Zapp, si de cate ori faceam scandal ca HotSpot nu este free, mi se raspundea prosteste ca este free din punctul lor de vedere ca ei nu iau nici un ban, dar trebuie cartela de la Zapp.

    Vara trecuta am preferat sa ne cazam in pensiuni, pensiuni din alea cu margarete. Acolo gaseam net free.

    RăspundețiȘtergere